söndag 28 november 2010

1:a advent

Visst är det mysigt att få tända första ljuset. I år gjorde jag i ordning med blockljus, då slipper man byta ljus hela tiden för att de brinner ner. Jag brukar plocka mossa själv, men det var helkört i år. Vi har redan fått över en halvmeter snö, det har snöat i stort sett varje dag i en vecka snart. Det är väldigt smått men det kräver konstant skottning. Måtte det sluta snart.

Idag tänkte jag lägga upp bilder på souvlaki med grekisk vitlökspotatis som jag serverade tillsammans med tzatsiki, sallad och bröd. Men jag glömde helt enkelt att fota, tycker det är lite roligare när man har bilder att visa. Det får bli nästa gång istället som vi äter detta.

Ha en mysig vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails