onsdag 27 juli 2011

Boktips

Jag tycker om att läsa och det har blivit en hel del böcker genom åren. På semestern så hinner man läsa lite mer, skönt att sjunka ner en stund och läsa, gärna med lite god choklad bredvid ; )
Det som jag läser mest är svenska kvinnliga författare och biografier. Den senaste biografien jag läst var Patrik Sjöberg, igår läste jag de sista sidorna i Carin Gerhardsens bok "Helgonet", jag gillar hennes tre föregångare bättre, även om denna också var bra.

Två boktips:





Jag tycker alla dessa böcker är toppenbra och kan inte rekommendera någon bok före någon annan.

1 kommentar:

  1. Hej där goa vän! Du är helt otrolig och ambitiös. Fast du har lagt beslag på hängmattan ett tag så bloggar du på med både recept och annat. Härligt S! Kram:)

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails