söndag 4 september 2011

Anna Halléns nya bok

Hej på Er
Om en stund blir jag hämtad, då ska jag ge mig ut i skogen med en kollega som kan det där med svamp. Mamma och pappa var på samma ställe igår och hade plockat stora fina kantareller. Jag hoppas på samma tur, det vore gott att ha lite grann i frysen.

Tänkte tipsa om en bok, nämligen Anna Halléns senaste bok, "LCHF för kvinnor". Jag känner mig helt klart nöjd med mitt köp, det kommer att bli en hel del lagat ur den.
Jag följer inte på något vis LCHF, men det finns många bra recept som passar mig.





Ha en skön och härlig söndag!

1 kommentar:

  1. Så härligt med en svampplockardag, hoppas ni hade fin svamplycka och hittade mycket gula finingar!

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails