lördag 10 september 2011

God drink

Hej på Er,
Idag har jag mycket jag vill göra men vet inte hur jag ska hinna med allt riktigt... Hade bl a tänkt att baka lite till morgondagen, två recept jag inte gjort förut. Det ena receptet känns som att man får sätta hänglås på burken ; )

Gillar du drinkar? Spana in denna drink.


Du blandar drinken så här
2 cl bacardi razz
4 cl bacardi melon
2 cl citronsaft
4 dl tranbärsdryck
Sprite
Limeskiva
Is
Svalkande och god. Tipset har jag fått från Mårtenssons.

Igår testade vi färdig pizzadeg, det var smidigt.



Det borde stått att det blir ett högt ljud när man öppnar upp pizzadegen, var inte riktigt beredd på det ljudet : )


Mycket ost ska det vara.


Gott gott! Fyllningen bestod av skinka, paprika, lök, champinjoner och tomat.

Ska jag hinna allt är det bäst att sätta fart. Kvällen kommer att avrundas tillsammans med två trevliga tjejer och några glas vin, självklart ostbågar också.

Ha en härlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Pizzan ser så god ut och härligt med mycket ost :)

    SvaraRadera
  2. Visst är den god... mumma. Synd det är söndag annars vete katten om det inte stått två glas på bordet:)
    Pizzakittet har vi också använt några gången. Bra när andan faller på och man inte gitter baka egen deg!

    SvaraRadera
  3. Låter som en drink helt i min smak. När det gäller drinkar brukar jag och Mårtenssons tycka om samma.

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails