söndag 6 november 2011

Tipssöndag!

Hejsan!
Antar att det var många med mig som tittade på "Så mycket bättre" igår.
Själv tycker jag väldigt mycket om Eva Dahlgren, hennes texter och musik, så bra! Har sett henne uppträda ett par gånger, hon är grym och beundransvärd. Tyckte att alla gjorde bra egna tolkningar.


I fredags däremot var jag på ÖB och fyllde på "förbrukningsförrådet". Det är svårt att inte se alla julartiklar som har börjat trilla in lite här och varstans. Med ut i min påse var dessa söta ljushållare. De fanns även som stjärnor, men hjärtan föll mig i smaken. Priset var endast 9 kr/st.



Vill tipsa om en mysig blogg som drivs av en tjej som heter Felicia. Hon skriver bl a om sitt liv som ung mamma till Maja. Du hittar hennes blogg HÄR.


Så här fin paj kom fyndiga svägerskan Liselotte med igår, riktigt fin. Självklart var den god också. Återkommer med recept på den i morgon.

Får önska er alla en bra söndag.
På återseende!

5 kommentarer:

  1. Jättesöta ljushållare du hittat, ja, ÖoB har mycket fint:)
    Ha en fortsatt fin helg!
    kram victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  2. tack, vad gullig du är :-) hoppas ni får en riktigt bra söndag!

    SvaraRadera
  3. Visst är programmet så bra, sitter som fast klistrad framför TV.

    SvaraRadera
  4. Så smart att skriva på maten vad det är, blir ju inte missförstånd då:)
    VI har missat båda avsnitten, men vi hoppas på reprisvisning, det brukar ju visas repriser på allt annat så det bör ju visas på detta också...

    Ha en fin vecka,
    kram

    SvaraRadera
  5. Märkligt sammnträffande med Dylan...:-) Har inte sett det programmet! vad är det för något. Lyssnade mycket på Eva D när jag var yngre men har tappat bort henne rätt mycket nu.Söta ljusstakar.

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails